GOUT HILANG DALAM 1 BULAN ?

Salam & salam sejahtera semua, adakah anda mempunyai masalah gout?. Jika ya, berita gembira buat anda dan mereka yang mempunyai masalah gout di luar sana. Apa yang akan dipertengahkan ini bukanlah omong-omong kosong atau sekadar untuk menyedapkan cerita sahaja. Namun ianya telah dibuktikan penggunaannya bagi pengidap gout yang telah menanggung penyakit tersebut sejak sekian lama (20 tahun). Dalam masa 1 bulan masalah gout yang dihidapi telah hilang dan bacaan uric asid beliau telah kembali normal, huh hebat bukan?. Walau apa pun semuanya dengan izin Allah SWT jua, sehebat mana pun ubat yang kita ada namun semuanya berlaku atas kehendakNya.

Baiklah, mari saya perkenalkan apa yang telah beliau amalkan. Pesakit tersebut telah mengambil 2 jenis makanan tambahan yang membantu dalam menyembuhkan penyakit gout iaitu Omega Guard dan Alfalfa Complex. Alfalfa Complex berfungsi untuk menyahtoksin dari badan secara semulajadi. Selain itu ianya juga berfungsi untuk menyingkirkan asid uric dari dalam badan. Manakala Omega Guard pula berfungsi untuk memberikan keselesaan pada sendi.

alfalfa
Alfalfa Complex Shaklee
omega-guard-mrkjblog-wordpress
Omega Guard Shaklee

Dengan mengamalkan kedua-dua makanan tambahan tersebut secara konsisten selama 1 bulan ternyata memberikan impak dan kesan yang besar kepada pengidap gout. Kepada anda dan rakan-rakan mahupun saudara yang mempunyai masalah yang sama, bertindaklah sebelum parah. Mari cuba, adakah ianya berkesan kepada anda???. Sila share kepada mereka yang memerlukan…

 

 

Baca selanjutnya:

Rukyah Kendiri Pembatal Sihir, Saka dan Santau…

Cara membuang Skintag @ daging lebih…

Cara membuang biji kolestrol…

Tahi lalat adalah kansert…

Ketuat tanda kanser pangkal rahim…

Penawar saluran jantung & kandungan gula tinggi dalam darah …

Cara menghilangkan parut…

Gout hilang dalam 1 bulan ?…

Pesakit stroke / angin ahmar pulih setelah amalkan…

9 comments

Leave a comment