Ubat Penawar Skintag, Daging Lebih, Kutil, Pundi Minyak, Tahi Lalat, Biji Kolestrol dan Ketuat.

Setiap penyakit ada ubatnya, terpulang pada kita berusaha untuk mendapatkannya atau redha dengan segala ketentuan-Nya.

mrkjblog
Skintag, Kutil, Daging Lebih sekitar leher.

 

Entry ini akan membicarakan masalah yang sering dianggap remeh oleh kebanyakan mereka yang mengidapi masalah di atas. Skintag atau lebih dikenali sebagai pundi minyak atau daging lebih mahupun kutil dikalangan orang kita merupakan salah satu daripada penyakit kulit. Kebanyakan kita juga tidak tahu Skintag atau daging lebih atau pundi minyak mahupun kutil merupakan alamat atau petanda seseorang itu mempunyai berat badan lebih atau menghampiri obesiti mahupun mereka yang obesiti. Penyakit kulit ini juga akan dihidapi oleh mereka yang sudah menjangkaui pertengahan umur atau penderita pra-diabetis dan pengidap diabetis (kencing manis).

Dahulu saya ingat lagi, masa mula-mula tumbuh sebiji Skintag atau daging lebih pada leher hanyalah merupakan bonjolan kecil sahaja dan pada anggapan saya ianya tidak lebih daripada sekadar jerawat sahaja. Mungkin ini hanyalah penyakit kulit yang biasa dan tidak ada apa-apa yang perlu dirisaukan malah nanti ianya akan hilang dengan sendirinya atau tanggal dengan sendirinya. Namun lama-kelamaan bonjolan tersebut semakin membesar seperti biji anggur malah terus membesar sebesar biji jagung. Pada ketika itu, mengikut andaian saya tidak mengapalah sekadar sebiji sahaja malah tidak membawa apa-apa kesan dan tidak bermakna pun. Namun semua sangkaan saya hanyalah sangkaan dan semuanya meleset belaka. Setelah hampir dua tahun ternyata Skintag atau pundi minyak atau daging lebih tersebut telah memenuhi kebanyakan bahagian di leher saya ternyata ianya boleh beranak-pinak jika dibiarkan, tak tahu pulak boleh jadi macam tu…huh…. Hari demi hari, bulan demi bulan saya semakin risau memandangkan penyakit kuli tersebut sudah mula merebak ke bahagian badan yang lain seperti di dada, ketiak, kepala malah di kawasan sekitar alat sulit pun ada.

Sejak dari itu saya mula mencari maklumat di internat berkenaan skintag atau daging lebih. Pelbagai petua yang saya dapati di internat untuk membuang Skintag seperti menggunakan Tea Tree Oil, Bawang Putih, Cuka Epal, Jus Lemon, Kulit Pisang, Nenas, Alovera, Kapur dan macam-macam lagi petua yang disarankan namun semua keputusannya menghampakan. Tiada satu pun yang berkesan malah saya semakin risau dan hilang keyakinan diri serta malu dengan kelemahan yang ada dengan  masalah yang dihadapi. Mana tidaknya, jika keluar rumah saya terpaksa memakai baju yang ada ‘kolar’ kalau tidak pasti orang akan nampak dan pasti akan menjadi bahan kutukan orang di sekeliling. Lebih memeritkan lagi, masa pakai baju asyik tersangkut dekat benang baju. Kadang-kadang tersangkut dekat tirai@langsir rumah. Pedihnya tidak terkata, kalau ada orang sekitar mahu nak kena penerajang…hahaa… Namun Allah SWT itu Maha Berkuasa Atas Tiap Sesuatu, dengan eksperiman yang saya jalankan hari demi hari tanpa mengenal jemu saya telah dipertemukan oleh Allah SWT dengan formula hebat yang berjaya menghilangkan penyakit ini dan menjadi penawar sakit kulit (skintag, pundi minyak, daging lebih) yang saya hadapi. Seterusnya, saya BEBAS dari Skintag, Kutil, Daging Lebih atau Pundi Minyak/Kolestrol 99.9%.

 

aquabio-skintag-removal
AquaBio Skintag Removal

AquaBio Skintag Removal, inilah nama penawar untuk Skintag, Kutil, Daging Lebih atau Pundi Minyak yang saya hasilkan sendiri (sudah tentu semuanya dari Allah SWT). Jika disapu pada daging lebih yang kecil dan sedang-sedang dalam masa 2-3 hari sahaja sudah nampak kesan dan hasilnya. Namun begitu, untuk daging lebih yang besar (sudah matang) memakan masa yang lebih sedikit. Sebab itulah saya sarankan kepada pembaca agar cegahlah penyakit kulit ini dari kecil sebelum ianya membesar dan matang.

 

mrkjblog-wordpress-com
Proses rawatan menggunakan AquaBio Skintag Removal.

Alhamdulillah… kini segala masalah penyakit kulit Skintag atau pundi minyak atau daging lebih yang saya hadapi telah pun berjaya diatasi sepenuhnya menggunakan penawar sakit kulit AquaBio Skintag Removal ciptaan saya sendiri. Kepada para pembaca yang mempunyai masalah yang sama dan ingin mendapatkan krim AquaBio Skintag Removal ciptaan saya bolehlah menghubungi saya atau Whatsapp saya di talian yang terpapar di bawah. Kuantiti krim ini adalah 10 ml dan khas untuk mereka yang benar-benar memerlukan, kos penghantaran akan ditanggung oleh saya sendiri untuk penghantaran keseluruh Malaysia, insyaAllah…

Kepada para pembaca, jika anda menghadapi sebarang penyakit cegahlah sebelum terlambat seperti yang saya alami. Saya doakan agar anda dan saya dijauhkan daripada segala penyakit tidak kira berat atau ringan serta dihindarkan daripada pelbagai musibah akhir zaman. Andai kata ditakdirkan jua kita menerima sesuatu penyakit dan musibah tersebut. Anggaplah ianya sebagai ujian bagi kita dan sebagai penghapus dosa bagi mereka yang beragama Islam.

#Sila share artikel ini kepada semua…

***Untuk keterangan lanjut berkenaan krim AquaBio***

***Cegah Sebelum Parah***

SMS/Whatsapp: 017 – 8322950 (AquaBio)

aquabio-mrkjblog-wordpress-com

 

Baca selanjutnya:

Cara membuang kutil, Skintag @ daging lebih…

Cara membuang biji kolestrol…

Tahi lalat adalah kansert…

Ketuat tanda kanser pangkal rahim…

Penawar saluran jantung & kandungan gula tinggi dalam darah …

Cara menghilangkan parut…

Gout hilang dalam 1 bulan ?…

Pesakit stroke / angin ahmar pulih setelah amalkan…

Leave a Reply

